8 Aralık 2012 Cumartesi

ENERJİ VAMPİRLERİ


Enerji_Vampirleri
Enerji_Vampirleri
DİKKAT !!! Enerji Vampirleri Aramızda
Hayatımızın içerisinde bazı olaylar var ki, bizim enerjimizi bizden alıp götürürler. Özelliklede herşey tam yolunda dediğimiz yada birine bir iyilik yaptığımızı düşündüğümüz anda…
Bu noktada kendi hayatımda şunu farkettim… Ne zaman keyfim yerinde, enerjim yüksek olsa, etrafımdan biri gelir ve olumsuz konuşmaya başlardı. Bende …
O konuşmayı can kulağı ile dinler ve yardımcı olmaya çalışırdım. Bu ticari işimiz olsun, ilişkimiz olsun (arkadaş – aile – sevgili – eş) veya başkaları olsun…
Örneğin, başarılı birşeyler yaptığımda, bir bakıyorum arkamdan birileri dedikodumu yapıyor, birsürü laflar kulağıma geliyor  ve ben, benle alakası olmayan bu sözlere, helede değer verdiğim insanlarında katıldığını duyduğumda bunlara çok üzülüyordum, üzülüyordum  ve üzülüyordum…. Ben üzüldükçe baktım ki benle daha çok uğraşıyorlar… Onlar uğraştıkca ben dengemi kaybediyordum, geriliyordum, sinirleniyordum ve en önemlisi bana ait olan enerjimi kaybediyordum (enerjimi çekmelerine ben izin veriyordum)… Uzun bir süre neden ben diye epeyce söylendim durdum.
Cevap kolaydı…. Dengede değildim, insanlar için endişe ediyordum, bendekini kolaylıkla veriyordum ve yardım istemem gereken yerlerde, mahcubiyetten isteyemiyordum… Ve daha da önemlisi, meditasyonlarla, nefes teknikleriyle, ilâhi dualarla, ibâdetimle ve çakra dengelemeyle toparladığım beden enerjimi (bio enerji) kolaylıkla karşımdakine kaptırabiliyordum. O hiç bir emek harcamadan gelip benim enerjimi iki laf sokarak benden alıp gidiyordu. O mutlu ben dipte… Enerji vampirleri için harika bir kurbandım… Bunu nedense yıllar sonra herkesin İlahi Aşk Frekansına direk bağlı olmadığını ve insanların enerjileri ile beslenmek zorunda olduklarını  farkettiğimde anlamaya başladım… Geç oldu ama olsun…. Bir farkındalık bir farkındalıktır…
Ne ilginç değil mi ? Birileri iyiliklerle enerjilerini yükseltir, diğerleri onla uğraşırlar ve enerjisini kendilerine vakkumlarlar… Sende ne oldu bana dersin. Arkadaşımı dinlerdim, o benim yanımdan mutlu ayrıldı ama tüm yorgunluk üzüntü dert bende kaldı…
Artık uyandım… Benim enerjim bundan sonra bana…
Evrende enerji bol ve beleş …Lütfen sevgili enerji vampirleri, başkalarının topladıkları ve yaşamları için kullandıkları beden enerjilerini, dedikodularınızla, nazarlarınızla, arkadan konuşmalarınızla, rekabet bilincinizle toplamaktan vazgeçin. Biran önce kendi evrensel enerji bağınızı güçlendirin ve sonsuz enerjiden sizde faydalanın. O zaman kendinizi başkalarının yanında mutlu hissetmek için enerji çekeceğiniz kurbanlar aramazsınız… Bu noktada özelliklede, ben arındım diyen kişilere daha da büyük mesaj aktarmam gerekiyor… En büyük tehlike, spiritüel ego dur… Ben arındım, o kendine baksın diyerek mütevazilikle gizlenen ego, tekamülünü yaptığını sanmana sebep oluyor !!!
Sonuç : Arkamdan konuşan, dedikodumu yapan bütün arınmış olduklarını sanan kişilere, daha fazla sevgi göndermem gerektiğini farkettim… Yeterince sevgi göndermeliyim ki, başkalarını eleştirerek onların enerjilerini çekmeye ihtiyaç duymasınlar… Hz. Mevlana ve Şems in aşkında ki gibi…
Lütfen Negatif insanlara enerjinizi kaptırarak, onların tekamüllerini daha fazla geciktirmeyin. Bırakın kendi enerjilerini direk kaynaktan almayı hatırlasınlar.  Sizde, onlar ne yaparlarsa yapsınlar , kaale almayın ve yolunuzda ilerlemeye devam edin…  Ve niyet edin ki onların da kolaylıkla ve sağlıklı bir şekilde İlahi Aşk frekansına insanlar üzerinden değil, direk bağlanma zamanları geldiğini hatırlasınlar… Biz ışık işçilerinin, karanlıktan aydınlığa çıkma sürecinde, düşük enerjili insanlara ışık olmamız gerekiyor.
Enerjinizi yükseltmek ve kendinizi dengeye almak için lütfen bu videoyu izleyiniz ve izletiniz
Bülent GARDİYANOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder